სლაიდშოუს შეფასების
კრიტერიუმების ჩამონათვალი
დაგეგმვა
|
|
ადვილად იკითხება თუ არა თქვენი სლაიდშოუ?
|
|
სლაიდშოუზე არსებული სივრცე სათანადოდ და
ეფექტურად არის თუ არა გამოყენებული და გათვალისწინებულია თუ არა შესაბამისი
ფორმატი?
|
|
აუმჯობესებს თუ არა სურათები თქვენს სლადიშოუს და
ხელს უწყობს თუ არა ინფორმაციის უკეთ გადმოცემას?
|
|
არის თუ არა ინფორმაციის და სლაიდების
თანმიმდევრობა მკაფიო და ლოგიკური?
|
მათემატიკა
|
|
არის თუ არა ცხრილში მოცემული და სათანადოდ წარმოდგენილი მოძიებული მონაცემები?
|
|
არის თუ არა მათემატიკური ტერმინები/პროცესები
განხილული და ახსნილი?
|
მოსწავლის მიერ
მონაცემების მოგროვების, ანალიზის და სტატისტიკის შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
მაღალი 9-10 ქულა
|
საშუალოზე მაღალი 7-8 ქულა
|
საშუალო 5-6 ქულა
|
საშუალოზე დაბალი 3-4 ქულა
|
მონაცემების შეგროვება
|
აგროვებს ვრცელ მონაცემებს და
აკურატულად აღრიცხავს მათ.
|
აგროვებს საკმარის მონაცემებს და
აკურატულად აღრიცხავს მათ.
|
მონაცემებს აგროვებს, თუმცა
გარკვეული შეცდომებით.
|
აგროვებს ცოტა მონაცემს, ან
აკურატულად არ აღრიცხავს მას.
|
მონაცემების წარმოჩენა
|
იყენებს ტექნოლოგიებს მონაცემების
ეფექტურად და აკურატულად წარმოსაჩენად სორტირებისა და კარგი ორგანიზების გზით.
|
იყენებს ტექნოლოგიას, რომ
აკურატულად წარმოჩინოს მონაცემები სორტირების გზით.
|
იყენებს ტექნოლოგიას, რომ
აკურატულად წარმოჩინოს მონაცემები სორტირების გზით, თუმცა უშვებს შეცდომებს.
|
იყენებს ტექნოლოგიას არასრული
მონაცემების წარმოსადგენად ან დამაბნეველად წარმოაჩენს მონაცემებს.
|
რეკომენდაციები
|
იყენებს მონაცემებს გონივრული,
შემოქმედებითი რეკომენდაციების ჩამოყალიბებისათვის.
|
იყენებს მონაცემებს გონივრული
რეკომენდაციების ჩამოყალიბებისათვის.
|
იყენებს მონაცემებს ისეთი
რეკომედაციების ჩამოსაყალიბებლად, რომლებიც ნაწილობრივ არ ეყრდნობა მონაცემებს.
|
აკეთებს რეკომენდაციებს,რომლებიც
არ ეყრდნობა მონაცემებს.
|
დასკვნები
|
იყენებს მონაცემებს, რომ
დასკვნები დამარწმუნებლად დაასაბუთოს.
|
იყენებს მონაცემებს დასკვნების
დასაბუთებისათვის.
|
იყენებს მონაცემებს, რომ
დასკვნები ნაწილობრივ დაასაბუთოს.
|
გამოაქვს მონაცემებთან შეუსაბამო
დასკვნები.
|
მოსწავლეთა თვითშეფასება
1
შევადგინე კითხვარი ინტერვიუსთვის
შევადგინე ვერ
შევადგინე
2
ჯგუფის წევრები იზიარებენ ჩემს
მიერ გამოთქმულ მოსაზრებებს
არასოდეს ყოველთვის
3
ჩემსა და ჯგუფის დანარჩენ წევრებს შორის საქმიანი და ჰარმონიული ურთიერთობაა
არასოდეს ყოველთვის
4
შევძელი მონაცემების ანალიზი და ორგანიზება ხელსაყრელი ფორმით
შევძელი ვერ
შევძელი
5
გავიგე რამდენად აუცილებელია სხისი გამოცდილების გაზიარება
გავიგე
ვერ გავიგე
6
გავიგე როგორ გავაკეთო დამაჯერებელი პრეზენტაცია
გავიგე ვერ
გავიგე
7
გავიგე როგორ მივიღო ის, რაც მინდა!
გავიგე ვერ
გავიგე
Комментариев нет:
Отправить комментарий