სასწავლო პროექტის გეგმა
თემა: ”ოქროს კვეთა"- მათემატიკური ფორმულა ყველგან და ყველაფერში.
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ლალი ბიძინაშვილი
|
|
რაიონი
|
ახმეტა
|
|
სკოლა
|
სსიპ ქალაქ ახმეტის N1
საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
ქალაქი ახმეტა
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
„ოქროს კვეთა"- მათემატიკური ფორმულა ყველგან და ყველაფერში.
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად, თითოეულ ჯგუფს აქვს წინასწარ შერჩეული თემა. ეს თემებია: „ოქროს კვეთა ხელოვნებაში და
გეოგრაფიაში“, „ოქროს კვეთა ბუნებასა და ბიოლოგიაში“, „ოქროს კვეთა არქიტექტურაში“, „ოქროს
კვეთა პოეზიასა და მუსიკაში“.
მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციას არჩეული თემების მიხედვით, ეცნობიან, აანალიზებენ.
მოპოვებულ ინფორმაციას განათავსებენ საპრეზენტაციო PowerPoint პროგრამაში,
გააკეთებენ პრეზენტაციას, მასწავლებელი მოსწავლეების მიერ გაკეთებულ
პრეზენტაციას განათავსებს ბლოგზე საბოლოო პროდუქტის სახით.
|
||
საგანი
|
||
მათემატიკა
|
||
დონე/კლასი
|
||
საბაზო საფეხური,
მეშვიდე კლასი,
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
2 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მათ. VII.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის პირდაპირპროპორციული
დამოკიდებულების ამოცნობა და გამოსახვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
მოცემული დამოკიდებულებისათვის თვისობრივად და რაოდენობრივად
აღწერს, თუ რა გავლენას ახდენს ერთი სიდიდის ცვლილება მეორის მნიშვნელობაზე;
მოყავს მუდმივი და არამუდმივი რაოდენობრივი ცვლილების მაგალითები ყოველდღიური
ცხოვრებიდან;
მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული
ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში ან მათ ილუსტრაციებში, ყოფითი
დანიშნულების საგნებში ასახელებს მისთვის ნაცნობ გეომეტრიულ ფიგურებს ან მათ
ნაწილებს;
მათ. VII.14. მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის
ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
||
პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეს
უვითარდება კვლევითი, შემოქმედებითი, თანამშრომლობითი და კომუნიკაციური,
ტრანსფერის უნარ-ჩვევები.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
რა არის
პროპორცია?
|
|
თემატური კითხვები
|
რა არის “ოქროს კვეთის“ პროპორცია?
რას უდრის „ოქროს კვეთის“ შეფარდება?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
როგორ მიიღება ოქროს მართკუთხედი?
როგორ მიიღება ოქროს სამკუთხედი?
როგორ მიიღება ოქროს სპირალი?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გონებრივი იერიშის გზით დავადგენ რა ცოდნას ფლობს თიროეული
მოსწავლე მოცემულ თემასთან დაკავშირებით. შუალედური სამუშაოს შეფასებისთვის
გამოვიყენებ ჯგუფური მუშობის
პრეზენტაციას. ჯგუფური მუშაობა ფასდება ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკით. პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკის საშუალებით მოვახდენ
შეფასებას და თვითშფასებას. ხდება
რეფლექსია . ბოლოს ჯგუფები ახდენენ
პროექტის შეჯამებას, მოგროვებული ინფორმაციის ანალიზს, ხდება პროექტის შეფასება ჯგუფების მიხედვით
მასწავლებლის მიერ და მოსწავლეთა
ურთიერთშეფასება.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
§
მოზარდის ძირითადი სამეტყველო უნარების (წერა, კითხვა, მოსმენა, საუბარი) განვითარება;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დასაწყისში გონებრივი იერიშის დახმარებით ვარკვევ რა
იციან პროპორციის შესახებ, ვაწვდი
ინფორმაციას რომ „ოქროს კვეთა“ ფართოდ გამოიყენება სხვადასხვა დარგში.
მოსწავლეები არჩევან ოთხ თემას: 1.„ოქროს კვეთა“ არქიტექტურაში. 2. „ოქროს
კვეთა“ ხელოვნებაში და გეოგრაფიაში. 3.
„ოქროს კვეთა“ პოეზიასა და მუსიკაში. 4.
„ოქროს კვეთა“ ბუნებასა და ბიოლოგიაში. პირველ
ეტაპზე მოსწავლეები იყოფიან ოთხ ჯგუფად.
თითოელი ჯგუფი ირჩევს თემის სათაურს. ინაწილებენ როლებს ჯგუფებში.
შემდეგ ეტაპზე ჯგუფები იწყებენ მუშაობას, თემის შესაბამისად იძიებენ ინფორმაციას
ინტერნეტის საშუალებით, აკეთებენ ანალიზს და მოპოვებულ ინფორმაციას წარმოადგენენ
საპრეზენტაციო PowerPoint პროგრამაში.
ჯგუფიდან არჩეული
პრეზენტატორები საზოგადოებას (მოსწავლეებს და მასწავლებლებს) წარუდგენენ
პრეზენტაციას. მოსწავლეები აკეთებენ
დასკვნებს, ახდენენ თვითშეფასებას
შეფასების რუბრიკის მიხედვით,
ასევე მასწავლებელი ახდენს შეფასებას ასევე შეფასების რუბრიკის საშუალებით.
|
დიფერენცირებუ ლი სწავლება
|
||||
სპეციალური საჭიროებები
|
|
|||
არაქართულენოვან
მოსწავლეები
(მოსწავლეები,
რომლებისთვის
სწავლების ენა არ
არის მშობლიური)
|
• ასეთი მოსწავლეები აღნიშნულ კლასში არ
ირიცხებიან
|
|||
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
|
|||
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
||||
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
ვიდეოს დამუშავების პროგრამა
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
PowerPoint პროგრამა.
|
ინვენტარი/მასალები
|
რვეული,
საწერკალამი, კომპიუტერი, პროექტორი, Microsoft Word, Microsoft
PowerPoint
|
||
ინტერნეტრესურსები
|
|
||
სხვა რესურსები
|
მათემატიკური
ენციკლოპედია.
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий